Bij elk huishouden hoort enige administratie, gaande van de officiële loonbrieven, facturen, contracten, overeenkomsten, ... tot de meer persoonlijke garantiebewijzen, fotoalbums, postkaarten,  ...  Daarnaast komt heel wat van die administratie, maar ook andere info bij jou terecht via je mailbox. 

Ongeordende papieren, geen overzicht op je mails en administratie zorgt voor heel wat stress en soms zelfs boetes. 

  • We zorgen voor een overzichtelijke mailbox die je vanaf nu bij kan houden.

  • Wij bekijken met jou wat je moet bewaren en hoe lang

  • We stellen een duidelijke mappenstructuur en overzichtstabellen op zodat je documenten kan opbergen en terugvinden binnen 1 minuut.

  • Dit doen we zowel op papier als digitaal.

  • We zorgen ervoor dat ook anderen snel kunnen vinden wat ze nodig hebben.

Wij helpen je met het sorteren, ordenen en archiveren van je e-mails en administratie. We stellen samen met jou een systeem op die jou helpt je mailbox en administratie vanaf nu op een eenvoudige en duidelijke manier bij te houden.

Klaar voor rust en overzicht? Wij gaan heel graag met jou aan de slag. Boek hieronder jouw afspraak!

Toch liever zelf aan de slag? Download dan hieronder onze gratis handleidingen of ga aan de slag met de online cursus!

terug

Doe-HET-ZELF met onze handleidingen
Doe-HET-ZELF met onze ONLINe cursussen