administratie

Bij elk huishouden hoort enige administratie, gaande van de officiële loonbrieven, facturen, contracten, overeenkomsten, ... tot de meer persoonlijke garantiebewijzen, fotoalbums, postkaarten,  ... 

Ongeordende papieren, geen overzicht op je administratie zorgt voor heel wat stress en soms zelfs boetes. 

  • Wij bekijken met jou wat je moet bewaren en hoe lang

  • We stellen een duidelijke mappenstructuur en overzichtstabellen op zodat je documenten kan opbergen en terugvinden binnen 1 minuut.

  • Dit doen we zowel op papier als digitaal.

  • We zorgen ervoor dat ook anderen snel kunnen vinden wat ze nodig hebben.

Wij helpen je met het sorteren, ordenen en archiveren van je administratie. We stellen samen met jou een systeem op die jou helpt je administratie vanaf nu op een eenvoudige en duidelijke manier bij te houden.

Om alvast te weten wat je wel of niet moet bewaren: download onze gratis brochure!

terug

Post & Administratie, zo doe je dat!b.jp